1000 islands

12 juli 2019 - Ottawa, Canada

Om 7u30 rinkelt onze telefoon op de hotelkamer. De receptie aan de lijn met een heel verhaal. Ze vragen om de creditcard gegevens. Timo vindt het toch wat raar. We overleggen en zeggen dat we naar de receptie komen... Daar weten ze van niets! Hun systeem blijkt gehackt aangezien zich nog mensen verbouwereerd komen melden. Sommigen zijn gesjarreld. Wij gelukkig niet. De politie wordt verwittigd terwijl wij ontbijten. Bij het uitchecken doet Timo wat ambetant over dit voorval (kent hem he) en het ontbijt krijgen we gratis. Bedankt criminelen! 😊
We rijden door naar Gananoque waar we een boottocht tussen de eilanden doen en bezoeken het kasteel. Prachtig!

e07792df323d750bf7a20689c2c0582e.0

20190711_112634

ca5d9b9616b59f3240df8b9b87297708.0

Nu naar onze B&B... Daar worden wij door een kip zonder kop ontvangen. De eigenaars zijn blijkbaar weg. We betalen en... onze Canadese dollar valt dat wij al betaald hadden 😲
Wat over en weer gebel en nog meer stress voor de kokkin. Nadien blijkt dat we inderdaad al betaald hadden en krijgen we ons geld terug. Onze was wordt gedaan terwijl wij lekker gaan eten. Een meevaller.

20190711_170636

Morgen naar Ottawa voor meer avonturen 😆

1. Tante Daisy:
    12 juli 2019
    Goe gereageerd met uw creditcard gegevens , is dan toch uitgekomen , gelukkig reis niet verpest , prachtig uitzicht wil ik ook nog wel eens zien , nog veel plezier hoor 😉
  2. Mama van Thomas:
    12 juli 2019
    Jullie reisblog is echt puur meebeleven én meegenieten! Bedankt "schandalen"! Dikke kus allebei...
  3. Rudi braem:
    13 juli 2019
    mooi, nog veel avontuur en schol !!!